bordel na habru

bordel na habru

Příspěvekod Robert Černý » 12 srp 2012, 14:05

Přátelé, na jednom z mých habrů se mi objevilo cosi na listech. Nikdy jsem s habry neměl problém, tak mě to trochu přepvapilo. Jedná se o to, že listy habru jakoby zčernaly, ale nejsou suché. Dále je na listech nějaký slabý bílý povlak, snad to bude z fotek dost znatelné. Díval jsem se i na spodek listů, tam jsem nic nenašel.
Musím se přiznat, že s obdobnými chorobami se moje stromky zatím nesetkaly, tak jsem v tomto oboru jsem úplný začátečník.
Budu vděčný za rady jakou aplikaci použít.
Přílohy
IMGP9367.jpg
IMGP9368.jpg
IMGP9369.jpg
IMGP9369.jpg (108.57 KiB) Zobrazeno 4687 krát
IMGP9371.jpg
IMGP9371.jpg (76.74 KiB) Zobrazeno 4719 krát
IMGP9372.jpg
IMGP9372.jpg (152.26 KiB) Zobrazeno 4730 krát
Robert Černý

skype: robert.cer
bobo.c@seznam.cz
Uživatelský avatar
Robert Černý
 
Příspěvky: 1835
Registrován: 02 úno 2009, 21:33
Bydliště: Plzeň
člen ČBA: ano

Re: bordel na habru

Příspěvekod 001čolek » 12 srp 2012, 16:35

Čus Roberte
Bud' v klidu,mě se to na habrech udělalo taky (cca před 3-4 týdny),ale už to postupně mizí. Jelikož jsem za poslední 3 měsíce najel na úplně jinou lajnu i přístup ke stromkům (zakázal jsem si stresovat se ještě i se stromkama :lol: :lol:, mám starostí i bez toho nad hlavu ) jsem tenhle problém vůbec neřešil a jak je vidno,příroda si pomohla sama. Momentálně mi odchází jedna břízka sazená v záhonu,absolutně netuším proč (schne).... ale taky to neřeším,prostě jak mi říkal Lád'a Kotál ..."jestli to má odejít,at' to jde hned".
Zdeněk 001colek@seznam.cz

Někdy méně znamená více....
..........................................................................................

Kdo ví, je vyhnán z ráje blbosti. (Jan Werich)
Uživatelský avatar
001čolek
 
Příspěvky: 453
Registrován: 10 srp 2011, 22:25
Bydliště: Kutnohorsko

Re: bordel na habru

Příspěvekod Ladislav Kotal ml. » 13 srp 2012, 07:30

Tipuju to na nějakou houbu. Takže bych to fouknul dithanem.